Polskie mięso rusza na podbój Turcji

4 8

Organizatorzy projektu zaplanowali kampanię informacyjną na stoisku, a także konferencję prasową oraz panel dyskusyjny, poświęcone tematyce europejskiej wołowiny. Za kompleksową realizację działań odpowiada agencja marketingowa Mediacap.

- Naszym celem, podczas targów WorldFood, jest wyróżnienie się, zarówno na mapie wystawienniczej, jak również w tureckim sektorze handlowym. W komunikacji stawiamy na uczciwe, jasne zasady współpracy biznesowej, wysokiej jakości bezpieczny produkt i nowoczesną formę przekazu. Dlatego odwiedzający nasze stoisko, oprócz pakietu przejrzystych materiałów informacyjnych, mogą liczyć na rozmowę z ekspertami branżowymi i producentami mięsa, a także degustację potraw przygotowanych na bazie wołowiny. Z kolei dla opiniotwórczej grupy mediów i liderów opinii, przewidzieliśmy dodatkowe spotkania tematyczne - komentuje Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso.

Kampania „Zasmakuj w Europie” to inicjatywa informacyjno-promocyjna mająca na celu budowanie pozytywnego wizerunku europejskiego mięsa wołowego oraz wiedzy na jego temat. Działania, zaplanowane na terenie Turcji w latach 2015-2017, skoncentrowane są przede wszystkim na współpracy w obszarze B2B oraz komunikacji z liderami opinii. Związek Polskie Mięso – inicjator kampanii, w długofalowej perspektywie ma na celu zbudowanie platformy wymiany handlowej z tureckimi przedsiębiorcami.

 

Źródło: Portal Spożywczy.pl

Współfinansowane z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa