4 miliony euro na promocję wołowiny

Jak informuje FAMMU/FAPA, zdaniem Hogana w sektorze wołowiny obserwuje się spadek cen, wynikający z rosnącej liczby ubojów krów mlecznych oraz jałówek.

Rośnie za to eksport wołowiny na rynki trzecie, zwłaszcza do krajów śródziemnomorskich, Afryki oraz Azji. Obiecująco wyglądają także rynki na Filipinach i w Izraelu. Dlatego Hogan zamierza promować produkty z tego mięsa.

- Komisarz Hogan podkreślił, że będzie kontynuował ofensywę dyplomatyczną, zmierzającą do uruchomienia nowych rynków zbytu na wołowinę oraz zwiększenie wywozu na rynki, do których trafia już mięso ze Wspólnoty – komentują analitycy FAMMU/FAPA.

Hogan planuje także wizytę w Turcji, aby rozmawiać o poszerzeniu dostępu dla żywca wołowego eksportowanego z Unii.

 

Źródło: FAMMU/FAPA

 

http://www.bukaciarnia.pl/sites/default/files/imagecache/image-800-600/images/content-images/fotolia_32242561_xxl_0.jpg

 

Współfinansowane z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa